Holesterol dieta je namenjena uravnavanju slabega in dobrega holesterola v telesu. Tu je dieta za povišan holesterol izpod peresa strokovnjaka, ki je okusna in zdrava ter koristna za telo. Ta holesterol dieta je namenjena vsem, ki imate povišan holesterol v krvi in se to pozna na krvnem izvidu ter tistim, ki imate preveč kilogramov ter celulita. Holesterol je izjemno nevaren zaradi poapnenja žil, zato lahko pride do infarkta ali razpada žil in posledično tudi do smrti, zato se je diete dobro lotiti zaradi zdravja samega, posledično pa boste potem imeli še lepo in privlačno postavo.

holesterol dieta
Uspešna holesterol dieta bo zmanjšala negativni holesterol v vaši krvi, saj pozitivnega morate imeti, ker gre za to, da ščiti vaše žile. Za zbijanje holesterola morate uživati rastline, ki to počnejo, kot je na primer artičoka. K temu pripomore tudi peteršilj. Uporabite lahko tudi morske alge, ki raztapljajo odvečno maščobo, ki gre potem ven iz telesa. Holesterol dieta priporoča uživanje zdravih maščob, ki niso nasičene in so v oreščkih, semenih, rastlinah, zeleni listnati zelenjavi ter zdravi oljih.
Če se hočete znebiti holesterola, morate nehati uživati hrano, ki vam povzroča visok holesterol in sicer gre predvsem za mleko, mlečne izdelke, meso in jajca. Visok holesterol povzročajo tudi nekatere predelane rastlinske maščobe, trans maščobe ter ocvrta ter pečena hrana z dodanimi olji ter mastmi. Izognite se pekovskim izdelkom in izdelkom iz listnatega testa, krem, industrijskim izdelkom in sladicam ter slaščicam.
Holesterol dieta je lahko za vsakega posameznika drugačna, zato je dobro, da se posvetujete s strokovnjakom nutricistom, ki vam svetuje, kaj jejte in česa ne, da boste zdravi. Pregleda vaš krvni izvid in na podlagi tega lahko ugotovi, kaj naj jeste in kaj ne ter vam sestavi zdrav jedilnik, ki vam bo pomagal. Poskrbite za lastno zdravje in mislite tudi na ljudi okoli vas, kaj se zgodi, če vas več ne bo.
Holesterol boste tudi pokurili z večjo fizično aktivnostjo, zato se vam priporoča vaši starosti primerno. Dejstvo je, da se bo dosti manj nabiral, kot do zdaj. Mlečne izdelke živalskega izvora pa enostavno zamenjajte za izdelki rastlinskega izvora in bo težava rešena. Za rastline pa vedno poglejte na embalažo, da ne vsebuje takih maščob, ki povzročajo holesterol.